Kuorolaisen kädessä nuottikansio

Sadan enkelin kirkon kuoro

Sadan enkelin kirkon kuoro on seurakunnan kuoro, joka laulaa 3- ja 4-äänistä sekakuoro-ohjelmistoa. Kuorossa opit äänen ja hengityksen hallintaa, musiikin perustaitoja ja vietät aikaa mukavassa ja rennossa seurassa. Toiminta on tavoitteellista, mutta kynnys on matala. Kuoro palvelee jumalanpalveluksissa keskimäärin kerran kuukaudessa ja esiintyy myös muissa tilaisuuksissa ja konserteissa. Uudet laulajat ovat aina tervetulleita mukaan!

Kuorolainen kansio kädessään laulaa harjoituksissa

Jos et pysty sitoutumaan säännölliseen kuorotoimintaan, voit myös ilmoittautua vapaaehtoiseksi laulajaksi lauluryhmiin, joita kootaan projektiluontoisesti erilaisten tilaisuuksien musiikkitarpeisiin.

Voit ilmoittautua mukaan ottamalla yhteyttä kanttori Pekka Varoseen, puh. 0400 878 008.