Miten osallistun?

- Kivilahden lähetyksen ystäväpiiri: Eila Tahvanainen

- Maukkula-Marjovaara-Paavonvaaran piirin: Riitta-Miina Piipponen

- Internetissä kokoontuva Kipinä-piiri: Jukka Sorjonen

Lähetyspiireissä jaetaan kuulumisia kentiltä, pidetään yllä lähetysinnostusta ja seurustelun ja kahvittelun lomassa kerätään samalla varoja lähetykselle. Lähetyspiirit kokoontuvat erikseen ilmoitettuina ajankohtina osallistujien kodeissa ja keskustassa seurakuntatalon kerhohuoneessa.

Lähetysrengas

Lähetysrenkaan kautta voit tukea oman seurakunnan lähetystyötä lahjoittamalla sopivaksi katsomasi summan tilille:
Nordea  IBAN FI69 2245 1800 0040 94 tai
Op  IBAN FI15 5072 0510 0027 38. Viitteeksi merkintä Lähetysrengas.

Afrikkalainen pieni tyttö tanssii.

Iloa Intiaan -kahvit

Kodeissa tai seurakuntatalolla mauchinkielisten radio-ohjelmien kustantamiseksi. Seuraa lehti-ilmoittelua!

Tapulikahvio

Kesäkuukausina järjestetään kirkkokahvituksia kirkolla jumalanpalvelusten jälkeen lähetyksen hyväksi. Kevättalvella lähetyksen kirkkokahvit juodaan seurakuntatalon alasalissa. Joukkoon sopii innokkaita leipojia ja kahvituksesta kiinnostuneita. Mukaan pääsee soittamalla Sirkka Konttiselle, puh. 050 364 9805.

Tempaukset ja juhlat

Vuosittain toistuvia, vakiintuneita tapahtumia ovat lähetyksen joulujuhla ja myyjäiset 1. adventtisunnuntaina sekä vappujuhla. Tilaisuuksissa on myyjäistavaraa, arpajaiset sekä syötävää ja juotavaa. Tilaisuuksissa jaetaan myös lähetystietoutta.

Vakiintuneiden tapahtumien lisäksi on mm. tempauksia torilla tai hernekeiton myymistä laskiaisena. Kaikissa näissä tapahtumissa tarvitaan useita pareja käsiä ja jalkoja.

Kauneimmat joululaulut

Kauneimmat joululaulut kaikuvat adventin aikaan kirkoissa ja muissa tiloissa pitäjän eri puolilla lähetystyön hyväksi.

Muu kannatus

Eri lähetysjärjestöille kerätään vuoden aikana useita kolehteja. Kirkossa on myös lähetyskynttelikkö, johon voi käydä sytyttämässä kynttilän ennen messua ja samalla tukea lähetystyötä. Kirkon eteisessä on lähetystyön pioneerin Pietari Kurvisen vanha matka-arkku, johon voi sujauttaa roponsa nimikkokohteiden työn tukemiseksi.