Mies ja nainen istuvat juomassa kahvia.

Aikuisille

Aikuiset on terminä laaja käsite. Siksi toiminnankin tulee olla monipuolista ja mielekästä eri ikäisille. Yhteisenä pyrkimyksenä on aikuisten uskon ja yhteisen vastuunkannon herättäminen ja tukeminen. Myös perhetyö eri muodoissaan on toiminnassa mukana.

Tervetuloa seurakunnan tapahtumiin!

• Jumalanpalvelukset, musiikkitilaisuudet, hartaudet ja seurakuntatapahtumat
  • Vuosittaiset yhteisvastuukeräykseen liittyvät kyläjuhlat eri kylillä
  • Majatalotoiminta: seurakuntalaisten kutsuminen iltojen ideointiin matalan kynnyksen periaatteella ja kuukausittaiset illat eri teemojen pohjalta
  • Miestenpiirit keskimäärin kerran kuukaudessa kirkonkylällä ja lähikylissä sekä Kivilahden-Tyrjän –Huhuksen miestenpiiri.
  • Erilaiset luontoaktiviteetit (patikointi, melonta)
  • Muu toiminta, jossa seurakunta on yhtenä toimijana mukana
  • Kristillisten järjestöjen järjestämät tilaisuudet

Otamme mielellämme vastaan uusia ideoita toiminnan monipuolistamiseksi.

Kävelykaveri

Haluamme tarjota mahdollisuuden henkilökohtaiseen kohtaamiseen kävelykaverina sinun tahdissasi. Ulkoilun aikana voimme kävellä haluamasi reitin ja jutella niitä näitä tai tietyistä mieltäsi painavista asioista.

Ota rohkeasti yhteyttä niin sovitaan yhteinen kävelyaika!

Anne Kilponen 040 585 9322

Suvi Remes 0400 234 964

seurakuntapastori

Vapaapäivät maanantai ja tiistai. Kasvatus, aikuistyö ja diakonia